måndag 30 augusti 2010

Varit vaken sen halv 4...

Ja idag har bebis hållit mig vaken sen halv 4! Möblerar om och slår kullerbyttor som bara den så jag vaknar med härliga sura uppstötningar... Jag tog 2 tabletter för magen men inte ens det hjälpte och jag vred och vände på mig en timme! Vid halv 5 då bebis fortfarande buffade runt drog jag i svansen på kaninen med speldosan i och la den på magen, då blev det luuuugnt!! Tills svansen åkt ihop och musiken tystnade! Då var det bara att dra i den igen och igen och IGEN! Varje gång musiken tog slut så protesterade bebben ordenligt!

Så nu funderar jag allvarligt på att försöka hitta en speldosa på batteri eller ström som jag kan ha på magen vid sådana tillfällen och få sova lite till...
Humorn är låg denna dag iaf som ni märker på klippet nedan, jag är väldigt lättroad pga denna sömnbrist! Men kul är det! :p

Idag är det iaf Måndag och på Torsdag kommer Henrik äntligen hem igen! Nedräkningen pågår!

Igår hittade jag förresten flyttlådan med alla våra skor längst in i garderoben! Tur det så jag slipper ha sandalerna som är fulla med färgstänk på bröllopet som vi ska på i helgen! Nu gäller det bara att jag kan ha mina vita nya leggings också... 13kg+ för en vecka sen, säkert mer nu och jag har köpt strl 36/38 tidigare i sommras... Håll tummar och tår!

Inga kommentarer: