söndag 29 augusti 2010

Mitt hjärta smälter!!

Min kusin Terese och hennes lille Norton har jag träffat tillsammans med Marina och mamma på ett fik i Berga idag och mitt hjärta smälter då jag ser denna lille söting!!! åååhh jag är helt såld!!!
Cool är han också, vi kan bolla med honom oss emellan och han ser sig bara nyfiket omkring och har så nära till ett leende som detta hela tiden! Jag är imponerad och hoppas detta humör ligger i släkten så han får en lika gosig och glad kompis i både min och Marinas mage ;)

Annars har det varit en väldigt trött dag idag och jag har haft både hoppande blodsocker, växtvärk i magen och härliga uppstötningar.. Ja det som hör till en gravid kvinnas vardag helt enkelt... Men men Norton fick mig att glömma alla krämper för en stund, om inte annat tycka att det är värt det så goa som barn är!!
Esa, du ska också ha en eloge för du är verkligen en toppenmamma med båda fötterna på jorden! Jag hoppas jag gör jobbet lika bra som du!<3

Jag har även hunnit göra ett besök borta hos Jenny och Kim i deras hus några meter ifrån vårt, inte för att jag kom in där för de hade en vallgrav runtom då fjärrvärmen skulle grävas ner men jag fick säga hej iaf från andra sidan.. Hehe =) Snart är de klara efter mycket slit och släp och det ska bli så roligt då de flyttar in!!! =))

Inga kommentarer: