måndag 23 augusti 2010

Känslor..


Ikväll känner jag väldigt mycket.. Vågar inte riktigt sätta ord på vad det är, men jag har valt att gå och lägga mig för att blogga från telefonen iaf för jag orkar inte ens sitta vid datorn.. Jag har ont-ont i magen och dagen har innehållit väldigt mycket! Började me allvarliga läkare +provtagningar och insulinkänningar som stressade mig enormt mycket! Men sedan har jag haft en underbar dag
hemma hos föräldrarna som var balsam för själen! +att mamma hållit i plastparty ikväll som var superkul!! :) Men ändå är det en del bekymmer som ej tycks försvinna ur mitt lilla huvud.. Är iofs vanligt att jag känner lite av dessa känslor då Henrik åkt tillbaka till jobbet igen och jag är ensam hemma.. Så jag hoppas det vänder snart och att lite sömn gör susen.. Det inte sömnen kan råda bot på kan jag inte heller påverka, så det skulle vara väldigt skönt att bara kunna sluta tänka på skiten.. Nattinatt..

Inga kommentarer: