söndag 22 augusti 2010

1:a dagen i vecka 25!

Jag och magen första dagen i vecka 25 <3 =) Bilden togs av Ida på Emmas 30årsfest som hölls igår! Tack för allt Emma! Det var en jättemysig och trevlig kväll! Jag var så fnittrigt glad bara av att vara med dem! Kvällen gav mig en ny dos energi som jag kan leva på ett bra tag nu! =))

Annars har helgen bestått av att arbeta med huset! Vi har haft god hjälp av Henriks föräldrar som kommit tidig morgon och stannat till kvällen, ett stort tack till er!! Nu är planeringen av uteplatsen nästintill klar och beslut om sten känns också helt ok, im happy! =))

I Fredags kväll då vi kom hem från västkusen och Bua fick vi en impulsidé och åkte först hem till mina föräldrar för att säga hej och sedan hem till Henriks, det var kul att överraska dem lite + att Henkes föräldrar badade i sin vedeldade tunna så han hoppade i en stund han också innan vi begav oss hem till sängen efter den lånmga bilfärden, det har varit en go helg! =)

Nu ska vi ta ett bad i vår jacuzzi innan det är dags för Henke att åka mot västkusten igen.. Ibland verkligen avskyr jag hans jobb.. Saknar honom redan.. =/

Bye!

Inga kommentarer: