söndag 29 augusti 2010

Förändringar! + bebis går in i sin 26:e vecka!

Vet ni vad! Jag har de senaste veckorna genomgått en del förändringar och jag älskar dem! Med Henriks och min bebis kom också ett helt nytt självförtroende och trygghet som jag aldrig förr känt!
Det har blivit väääldigt viktigt för mig att klara av saker och "inte ses som ett bekymmer" så att säga och varje rädsla jag känner har jag konfronterat nu! Det har blivit mitt mål varje dag! Det fungerar för mig och jag gillar läget =))
Tack Jenny och Nadia för att ni uppmuntrat mig med att påpeka mina ansträngningar idag, det betydde mkt för mig att få höra bara så ni vet! <3
Idag har jag bland annat mött min rädsla för insulinkänningar under bilkörning ännu en gång, jag gav mig iväg till Ruda och hem till mina föräldrar alldeles ensam! Bilen full av festis och knäcke + intag av en stadig lunch innan, sen bar det iväg! Och det gick jättebra!!
Där fick jag hjälp med att tvätta bilen! Både mamma, pappa och jag putsade på den ett tag, sedan vaxade mamma den till och med! TACK MAMMA!! Det var lääängesen den var så fin! =)

Då jag skulle hem från Ruda passade jag på att ta med mig Nadia i bilen som skulle in till stan på fest, sen körde jag hem till Marina där hon, jag, Malin och Tom kollat på film och nu ligger jag utslagen i sängen! Ska bli riktigt gutt att somna till freds efter denna dag! =)

Idag går bebis in i sin 26:e vecka också! Vecka 30 börjar närma sig.. Det är inte klokt vad det går fort!! Då jag låg på mamma och pappas soffa tidigare idag kunde de båda se hur bebis bufflade runt inne i min mage, Marina har till och med känt det ikväll! Det händer grejer vill jag lova! <3

Kan berätta att min käre far varit hungrig för första gången på en vecka idag, ett härligt friskhetstecken förhoppningsvis =)) I morgon ska han till läkarn igen så får vi se vad de säger!

Kan även berätta att min tjurighet från i förmiddags försvann då jag gav mig ut och körde, tror jag var lite spänd och orolig för hur det skulle gå  innan bara ;)

Henrik, vi saknar dig <3

Här kommer lite bilder från dagen sen ska jag sooova!

3 kommentarer:

Madeleine J sa...

Vilken bula =)

mamma sa...

Ja du min Madde....vilken kula du har nu,undrar vad som finns där inne.Du är en kämpe.o jag är en blivande stolt mormor:)kram mammi

Madeleine sa...

Tack muu! =)
Ja jag undrar oxå vad det blir! Det är en som har svårt för att vara still iaf! =) <3