torsdag 26 augusti 2010

Underbara dag!!

Ibland måste man verkligen nypa sig i armen för att kunna förstå att det faktiskt finns så goa människor omkring en som det faktiskt gör! Och idag har det varit en sådan dag!
Tack Nadia och Hanna för en härlig dag på stan och mysig lunch! Och tack Johanna för att du kom med dessa fina blommor och för den härliga pratstunden! Balsam för själen blev nyckelordet för denna dag! Denna dag har gjort mig så GLAD!

I morgon väntar besök hos barnmorskan kl 09:00, kollade nyss stadsbussar, jag kommer dit men icke hem.. Eller jo.. 4 timmar senare... =/ Härliga förbindelser man har... Grr ska ringa KLT och klaga i morgon! Blir att jag får ta bilen, vet att jag klarar mig dit då det är direkt efter frukosten men hem blir det tveksamt så jag måste packa med mig massa mat... Men men vad göra då man är ensam, bara att äta och vara glad... På tal om det så har jag nog känning nu.. Trots att Johanna och jag smaskat på sötsaker... Dags för nattamacka så får vi förhoppningvis slippa gå upp om 3 timmar igen...

Nattinatt på er!

Inga kommentarer: