onsdag 18 augusti 2010

Den där latmasken...

Vet inte vad det är med förmiddagarna här i Bua, kanske är det att jag ej har någon tid att passa ja vet inte.. Men jag har svårt att vakna till liv... Jag går från sängen till soffan då jag vaknar, sitter till jag får ont, sen lägger jag mig med en kudde och datorn i knäet, sen blir jag liksom liggandes här till klockan tvingar mig att äta frukost så jag sköter mattiderna och efter frukost ligger jag i soffan igen.. Tanken på att gå upp, ställa sig i duschen och ta tag i dagen käns bara skitjobbig och jag känner mig otroligt trött bara av tanken... Men jag vet att tröttheten försvinner om jag bara kommer in i duschen, men det är just att komma dit som är det svåra....

Men funderar allvarligt på att ta den där duschen nu, ta på mig min favortiklänning och till och med sminka mig lite för min egen skull... Fredag nästa vecka har jag tid hos frissan! Dit längtar jag! Det brukar ge mig en positiv knuff att ha varit där och blivit lite tillpiffad! ;)

Nähe dags att vakna gott folk! Idag somnade jag till och med om på soffan där emellan soffa- och frukoststunden... Illa! Nu ska latmasken bort för dagen! Hej och håå! :p

Inga kommentarer: