onsdag 18 augusti 2010

Gooodis!

Ja då inte värktabletter som klena 1mg Panodil hjälper mot min värk i ryggen blir det att jag försöker med choklad! Det gör iaf min sinnesstämning en aning lättare! Har inte ens stått vid spisen idag men har så ont att man skulle kunna tror att jag blivit överkörd! Vet i sjutton vart jag ska ta vägen. Samtidigt som jag har så ont kan jag inte låta bli att le då jag lägger mig för att vila och ser hur det bufflar runt i magen, kärlek, kärlek.. Det gör det värt all smärta i världen <3
Jag är bara rädd att Henke bryter ihop av mitt gnällande snart, för lite gnäller jag, det är inte meningen men då det skär som knivar är det svårt att vara tyst till någon man bor med i en liten etta just nu... Men jag ska försöka skärpa mig, att gnälla hjälper ju knappast iaf... Bättre att fokusera på den enorma belöningen som väntar om några månader =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man får gnälla, det får en att må bättre :)) /Malin

Madeleine sa...

Haha ja ibland gör det faktiskt det ;) Malinpalin är det du? =))