tisdag 10 augusti 2010

Tisdag.

Redan Tisdag idag, jag har ont i ryggen redan efter frukost.. Känns lovande inför denna dag då jag hoppas kunna gå på stan, längtar verkligen efter att göra det nu ju! Har en del ärenden att ta itu med också..! Men det är inte jag som bestämmer längre, det är bebis och ryggen... Jaja jag ska vila fram till det är dags så får vi se hur det går.
Idag vaknade jag innan alarmet och jag vaknade förbannad så det kröp i mig! Varför vet jag inte... Kanske för att jag 5min efter att jag gått ur sängen märkte att jag vaknat med en rejäl känning... Jag vet inte men sur det var jag!
Igår kväll då jag satt vid köksbordet vid datorn runt halv 12 precis innan jag skulle sova så var det folk som strök omkring här utanför! Riktigt otäckt att de ser in i huset så väl då det är så mörkt, de till och med stannar till och glor rätt in på mig där jag sitter, mitt ansikte lystes upp av datorn så jag bara smällde igen den så det blev mörkt här inne och sen glodde jag tillbaka! Grrr! Blir så förbannad! Hur tror de att det känns för oss som bor här?! Man vet ju inte alls vad det är för typer, jag var riktigt rädd! Då de började gå igen sprang jag upp och kollade så alla dörrar var låsta, drog för alla gardiner och studsade i säng! Usch... Det tar nog ett tag innan jag vänjer mig vid detta...

Blir förbannad på folk som tycker det är Ok att stanna och vrålglo in i andras hus halv 12 en Måndagskväll! Gaaah! Jag vet att det är ett nybyggt område och det kan vara intressant att se men lite empati för oss som bor här skulle kännas fint!

Kent spelas igen, jag har sådan höstkänsla i kroppen, det känns riktigt mysigt att ha det faktiskt, ett slags mysigt lyckorus, jag vill bara dra på mig en olle i en härlig höstfärg och bege mig ut på stan! =)

Dags at lägga sig på sängen en stund så ryggen orkar hålla mig uppe medan jag duschar.. Ja så illa är det idag.. Men men det är inte att klaga, det är bara att vila och ta en timme i taget! Är en riktigt go dag som jag har framför mig iaf! Stan med Åsa och hennes tvillingar, sedan hem till Malin och Tom tillsammans med Ina en sväng! Ska bli myspys!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ni får sätta upp utebelysningen med rörelsesensorer, då blir gloarna minst lika upplyst som du på insidan :-)

ha det gott och tack för senast

Linda sa...

Läskigt!

Jo, han heter Henric.
Fast det är väldigt färskt. Vi har bara träffats i lite mer än en månad. Men han är fin.. :)Känns som att jag kännt honom i en evighet.:)
Fast det är klart, kände honom lite genom jobbet innan.