torsdag 26 augusti 2010

Saknar Henrik!!

Nyvaken.. Har knappt inte varit utanför dörren sen i Måndags då jag var i Ruda! Har haft riktiga hempysseldagar! Men idag ska jag ut på stan med Nadia och Hanna och det ska bli riktigt skoj + att Johanna kommer på fika ikväll, så detta blir en bra dag =)
Det är bara det att jag är så trött! Har varit uppe med insulinkänning och tvingats äta i natt + att alla man grubblerier man kan tänkas ha kommer som på beställning då man försöker somna om...! Irriterande!

Annars är jag väldigt nöjd med vad jag åstakommit denna veckan måste jag säga! Alla 158,5 kvadratmeter av huset är städade, de sista flyttkartongerna har jag gått igenom och jag har till och med torkat listerna!

Igår  kväll hade jag trevligt fikabesök av Marina, Dennis och hans mormor Britta! De hade med sig både fika och blommor vilket var väldigt tacksamt! <3


Så dagarna går, men mest av allt saknar jag Henrik så mycket att jag bara vill ligga nerbäddad tills han kommer hem! Han ska jobba helg och det känns verkligen b... Men men efter denna helgen vet jag att vi iaf får två helger ihop för då är det först hans kusins bröllop och sedan kusinträff på hans andra släktsida, så det ser jag fram emot! =)


Nähe.. dags att ta tag i dagen då... Jag har varken lust att duscha eller äta frukost... Men men det är bara att hoppa upp! Eller ja.. Rulla i mitt fall... ;)

Inga kommentarer: