tisdag 3 augusti 2010

Orken slut?

Är i Buas lugn denna vecka! Jag kommer mig inte för att göra mycket alls.. Nästan så jag gör alldeles för lite om dagarna.. Men jag har så mycket insulinkänningar och sån värk att jag inte orkar just nu...Orkar inget alls egentligen, mitt huvud känns lika förlamat och uttröttat som kroppen och jag vill bara ligga i sängen... Det krävs stora ansträngningar för att komma i duschen någon gång efter lunch för att sedan orka laga mat till Henke kommer hem. Jag vill orka och jag VILL göra mer men fasen det har tagit stopp och jag kan inte förklara det bättre än så...

Hemifrån hör man allt som måste göras med tomten, vi funderar, planerar och räknar på det, samtidigt som det vore skönt att trycka på PAUS för att få andas och lyssna till oss själva för ett tag, hinna fundera och njuta av bebis ankomst om ca 3,5 månad... Alla ska ge en råd om både bebisen och huset och nu kan jag tycka att det kan räcka för ett tag. Vet att alla vill väl och vi är lyckligt lottade som har så många som bryr sig om oss, jag vet det mycket väl, men nu orkar jag inte med mer! Nu PAUSAR jag. Tacka vet jag Buas lugn här borta på västkusten, här kan jag andas och ladda batterierna på nytt! Jag hoppas bara de hinner laddas på denna veckan, kanske hade behövt en vecka till, men jag ska ju snart hit igen som tur är..!

Igår beställde vi barnvagnen iaf! Känns helt underbart! Blev en Teutonia Mistral S 3895 grå/silver som passar oss perfekt! Här ska ni kunna se den:

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=207&artnr=540023820r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std

Nu är klockan halv 1! Hela förmiddagen har gått... Ångest för det.. Bäst att ställa sig i duschen och fixa till det lite här hemma!

Inga kommentarer: