tisdag 24 augusti 2010

Ny dag!

I går kväll blev det två tabletter för magen innan jag kröp i sängs och det gjorde underverk! Jag hade inga magbekymmer på hela natten! Min mage kan berätta hur jag mår innan jag själv vet om det, igår var jag stressad, orolig och bekymrad = ooont i magen hela tiden, i natt behövde jag tack vare tabletterna bara vakna av en insulinkänning och efteråt till och med somna om igen, det var skönt!

Det är nämligen så att min kära pappa inte mår bra alls och jag oroar mig oerhört mycket för honom just nu... Det började med inflammation i höften förra veckan och nu har hans ansikte svullnat så pass att han knappt kan dricka vatten... Idag blir det tur nr 2 till farbror doktorn! Hoppas han får ordentlig hjälp nu!

Jag sitter som på nålar och bara väntar på att han och mamma ska höra av sig...

Medan jag väntar ska jag ta tag i allt jag inte hunnit med sen vi kom hem från Bua! Prio 1 är att hämta posten för den glömde jag ute i lådan då jag kom hem så sent igår och var mörkrädd! :p

Bye!

Inga kommentarer: