onsdag 1 september 2010

Ojoj vilka dagar!

Snacka om att jag fyller mina dagar till max nu med så mkt jag orkar iaf! =)
Denna dag började med att jag halvvaken hörde någon gå in i huset och jag flög upp i panik! Trodde jag glömt låsa dörrarna! Men det visade sig vara svärfar som inte ville väcka mig och bara behövde koppla i en sladd till stenkapen! Haha! Skön upptäckt kan jag säga!
Efter frukost och kaffe till honom tog jag tag i städningen, fast bara med lakanbyte i  sängen + torrmoppen, mer avancerat blev det inte då jag hade för ont, men det får duga!

Sedan följde förmiddagen av målare som kom in och målade rören i tvättstugan, besök av Jenny som var och arbetade på sitt hus här ute + besök av mina föräldrar ! Vi har haft det jättemysigt! Var nog det lugnaste besöket jag haft av dem på länge! Inte ett måste, bara handel på maxi, sen blev det vila för mig här hemma medan vi pratade och bara umgicks! + snabbmat från Maggans gatukök! Kvalitetstid på hög nivå kan jag säga! pappa och jag kan ju inte göra så mkt mer än att babbla då vi båda haltar fram med våra värkande kroppar!

Kvällen bjöd på besök av Annie från Varberg som jobbar för Henke, hon var i O-hamn och jobbade denna veckan och vi brukar försöka ses då, jag var jättetrött och klar att sova då hon kom men piggnade till och vi hade massor att prata om! =)

Nu är det sen kväller igen och det är som vanligt väldigt hög tid att sova, kroppen värker och trött är jag.. I morgon ska jag upp till frissan också! Välbehövligt! Har inte slingat eller klippt mig sen i Maj!

Just det, idag då jag stod i duschen märkte jag att min navel börjat bukta ut!!! Kärlek till det!!! =))

Sova var det ja.. Nattinatt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig!! / Sis M mini