söndag 19 september 2010

28 hela veckor!!

Här är vi jag och magen, nu har vi haft hela 28 veckor tillsammans! Idag är första dagen i vecka 29 och i vecka 30 räknas man som höggravid! Herre Jisses vad fort det går!!!


Henke åkte för bara en liten stund sen och trots att vi haft mindre att göra än på länge denna helg så känns det som att tiden gått blixtsnabbt! Kramade jag honom tillräckligt? Fick han tillräckligt med pussar? Borrade jag in näsan i hans nacke nog många gånger?? Huuu.. JAG SAKNAR DIG REDAN!!! =(

Ibland vill man verkligen svära extra mycket på hans jobb, speciellt då man får sån här separationsångest.. Förkyld är han också så jag har försökt att pyssla om honom så mycket jag kan.

I morgon är en ny vecka, min mammas första dag som arbetslös från sitt jobb på Karlssons, så nu behöver ni inte gå dit för att handla mer, jag ska det inte iaf, hon är uppsagd pga arbetsbrist efter 8 års tjänst och så räknar de med att hon ska nöja sig med 3 timmars arbete 3 kvällar i veckan + varje helg?! Jo det är ju snyggt.. Nog sagt om det.

Annars väntar ett besök hos diabetessköterskan för ett nytt långtidssocker på Onsdag + ett ultraljud på mödravården på Torsdag. Sen ska jag försöka åka hem till mina föräldrar om jag kan!

Idag har Henrik röstat också, ska bli spännande att se utgången av detta val, jag tror tyvärr att de osympatiska segrar, men som ni vet så hoppas jag på tvärtom! Jag vill ha ett Sverige i kärlek! Dock kärnkraften kvar så klart, men empati och medkänsla finns hos de röda!!!! Nu är klockan 20:05 och vallokalen har stängt....

Inga kommentarer: