torsdag 30 september 2010

Underbara mamma!!

Här är min mamma, -min klippa! Idag har hon varit här och målat på vårt garage i 5 timmar, efter allt målande fick hon mat, jag ville göra något glurrgott som inte var för ansträngande eftersom jag har så ooont! Så det blev färsbiffar, pommeschips och cafe de paris´sås med parisbullar till kaffet, mamma verkade glad och jag hoppas hon förstår hur glad jag är för all hjälp! För efter maten och kaffet drar hon fram dammsugaren medan jag går på toan och så dammsuger hon av det värsta här hemma!!! UNDERBART!! TACK MAMMA!! <3 Jag har verkligen för ont för att dammsuga själv nu, det är svårt för mig att inse att kroppen inte klarar det ens i etapper längre men min mamma fixade det idag och jag är toppenglad över det! =))
För jag har ju som ni vet svårt för smuts...

Som avslutning på denna dag blev det en omgång tetris mellan oss två, sen körde mamma hemåt i mörkret. I morgon ska jag hem till henne och pappa och hälsa på då jag samtidigt ska gratta mitt gudbarn Molly som fyller 7år idag =)

Medan mamma målat har jag även umgåtts med en kär vän om hållit mig sällskap i viloläge så denna dag har inte varit fel alls!

Hoppas solen lyser lika fint i morgon som den gjort idag!

Henrik, -SAKNAR DIG!!

Inga kommentarer: