onsdag 15 september 2010

Grattis fina Jenny!!

Ett stort GRATTIS på din dag vännen min!!

Här har ni henne, -SötJenny, hon fyller år idag! Och här står hon utanför hennes och Kims hus som snart står klart för inflyttning efter mkt slit och släp! Hoppas du har en bra dag gumsan! Snart ses vi för en fika! =)

Annars måste jag säga att balansen börjar återfås idag. Ja har sovit ut ordentligt! Tror kroppen behövde det efter den psykiskt ansträngande dagen igår som tog all min energi.. Jag brukar vakna av mig själv si så där 8 halv 9 då det är frukostdags för det vet kroppen om, men idag vaknade jag istället vid 5tiden med insulinkänning, somnade om och sov till 10tiden då tack och lov Mysan ringde och väckte mig!! Tack Mysis! Annars hade hela dagen blivit helkonstig och inte en enda insulindos kommit rätt! Så hädanefter blir det att ställa larmet! 


Jag tror gårdagen tog riktigt hårt på mig, jag har inte frusit men inte varit varm heller, har sovit i fleecemorgonrocken under duntäcket hela natten  utan att det känts för mkt.. Lite märkligt... Men kroppen är väl trött antar jag.
Det blev en skön förmiddag iaf! 2 timmars prat med Mysan + att alla "Måste-samtal" på min lista är avklarade så som bredbandsbolaget, O-hamns energi och F-kassan. Känns skönt!

Nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska höra av sig då de är klara på sjukhuset, han har ännu en akuttid där idag, han kan fortfarande inte gå och har väldigt ont stackarn, jag hoppas de får lite svar på vad det kan vara nu, han har varit sjukskriven i en månad! 
Då de är klara ska vi iaf äta ihop och hinna prata lite innan de ska hemåt, sen ska jag på fika med tjejerna! Ska bli balsam för min själv att träffa dem lite! + att vi måste trycka i Jenny lite födelsedagstårta ju ;)



Orden från igår ekar fortfarande i mitt huvud: Den finaste kärleken viskas ej i ord, den visas i handling... Kan nog inte sägas nog ofta.
Nu skiner solen här efter en regnig förmiddag så jag ska passa på att hämta posten mellan skurarna =)



Hoppas ni alla har en fin dag!

3 kommentarer:

Juliao och hazal- Skoliosbloggen sa...

Jaha ajdå:( tack för dna uppmuntrande ord!<3

Jenny sa...

Tack så hemskt mycket min finaste tjej!
Är så glad att jag har dig!
Tack för en fin dag!
Massa puss och kram

Madeleine sa...

Haha sötnos!
TACK SJÄLV!!!

Satt i tårar och bläddrade i boken du gjort åt oss! Väldigt fint gjort <3

Hoppas ni hade en härlig kväll! Många kramar å pussar!!