måndag 6 september 2010

Bröllop på Öland! + bebis går in i vecka 27!


I lördags gifte sig Henriks kusin Karin med sin Johan på Öland! Och så här såg vi ut :) vi bodde på Talluddens camping bland en massa spindlar i en stuga och det var inte de minsta spindlarna heller! Jag var jätterädd! Usch.. är verkligen ingen friluftsmänniska kan jag säga! :( Annars har helgen varit jättebra! Den har bara gått på tok för fort! Även Henrik höll sig nykter på bröllopet men vi två var nog tröttast dagen efter iaf! I natt åkte han tillbaka till jobbet och nu har jag precis vaknat och ska äta frukost, sen kanske jag kryper ner igen för trött det är jag verkligen idag också.. Och STOR har jag blivit! Sen i Torsdags har magen växt ordentligt har jag märkt på ett favoritlinne! :) Toklängtar efter vår bebis!! Det finns inget bättre i denna värld just nu!!!

Inga kommentarer: