tisdag 28 september 2010

Nollställd

Idag är det ingen bra dag, jag skulle med tanke på mitt höga blodtryck ta det väääldigt lugnt och kroppsligt har jag gjort det, men inte i mitt huvud. Jag har mått skit! Ont i mellangärdet, känningar av förvärkar och massa nedstämdhet har tyngt denna dag. Jag känner mig totalt nollställd och nere. Och känner jag mig själv rätt kommer det sitta i i några dagar... =/
Men alla dagar kan ju inte vara på topp... I morgon ska jag iaf träffa lite fina vänner och bara vara, ska bli skönt!
Saknar Henrik så jag blir tokig! Lite plockande i håret här hemma i soffan hade absolut inte suttit fel!
Jag är trött på så mycket och behöver tröst.

Längtar till bebis kommer till oss! Lyckan över att få denna lille krabat i famnen, Henrik hemma några veckor och bara få vara en familj avskärmad från omvärlden i vår egen lilla lyckobubbla!
Sömnlösa nätter, bajsblöjor och kräk, välkomna hem till oss! JAG LÄNGTAR!!

Inga kommentarer: