onsdag 29 september 2010

Inga kläder!

Har börjat tröttna på att gå i leggings fast än det är den lates bästa plagg! Men idag kom jag inte  något par utav mina mammabyxor!!! Så här sitter jag i leggings igen... Gaaah! Är det lönt att köpa nya mammabyxor när det bara är ca 8-9 veckor kvar av graviditeten? Man blir ju säkert inte smal över en natt efteråt heller? Eller? Vore ju fint om så var fallet! Haha! Tips mottages gärna!
Men idag är det lunchdejt med några fina vänner, finklädda smala och stylade och så sitter jag där I MINA LEGGINGS! hallå.. Usch.. Jag vill till ett HM snarast och köpa byxor! Denna skitstad säljer ju inga mammakläder någonstans! DÅLIGT!


Idag är pappa på återkoll hos läkaren, han har blivit så pass bra att han inomhus kan halta fram men ute och i ojämn terräng har han sina kryckor, de är där i detta nu och sen kommer de hit på lite fika så jag ska duka fram allt gott jag har!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle inte köpa nya byxor om jag bara hade 8-9 veckor kvar =) dom mamma byxorna du har kommer du kunna ha efter förlossningen, jag gick i mina ett bra tag, mest för att de var skönt. Jag bodde i ett par mjukisbyxor i slutet och när dom sen kom tog det ett bra tag innan jag satte på mig några igen =)

ha en mysig dag

Esa sa...

Vad svårt! Första veckan efter förlossningen gick jag i mjukisbyxor sen kom jag i mina jeans..kanske inte rikigt kunde knäppa dom men nästan iaf =P Men nu ä det ju ändå rätt kallt så man behöver ett par jeans men jag kunde verkligen inte ha mina mammabyxor efter förlossningen som jag hade trott men det är ju verkligen så olika! Lycka till med kläderna =) kramar!!

Madeleine sa...

Okej tack för råden tjejer! Jag kanske kör på min leggings ändå.. ;)

Kram på er!