måndag 20 september 2010

Hur tänker folk?

Hur tänker folk???? Nu släpps främlingsfientliga politiker in i riksdagen. NÄ MEN SKITBRA! verkligen.

Nu kom spänningshuvudvärken också.. Detta kan bara inte vara sant! Jag tappar andan... Ännu 4 års helvete väntar och jag kan bara gråta, hur mycket mer ska man ta?!

Önskar att fler sett till Sverige i helhet då de röstat. Men näe SJÄLVISKT ska det vara!

Nu ska vi sparka hårdare än hårdast på folket som redan lider i vårt land. Jag hoppas alla som röstat blått är nöjda nu. Fint och medmänskligt gjort, FINT!

Näe fasen bättre jag går och lägger mig, jag är väldigt nära tårarna kan jag säga... Faaan! Jag hade ändå liiiite framtidstro... Men nu är jag bara ledsen...

Och nu gråter jag, ja så mycket bryr jag mig, det går utför för Sverige nu, verkligen utför... Finner ingen tröst någonstans... Tur att Henrik tjänar på de blåas styre men skitsamma hur det ser ut för oss privat, jag vill inte ha ett blått styre i det land jag lever, men resten av Sverige tycks vara egoister.

Men man kanske inte ska bry sig om andra och den stora helheten?

Jag är kanske alldeles för mesig och bryr mig för mycket... Jag vet inte men nu ska jag försöka sova.. Jag är ledsen, sååå ledsen..

Och nej ni kan ej lämna kommentarer till detta inlägg för jag är upprörd och behöver bara skriva av mig och jag vet att det är många av mina läsare som är blå (Bara gud vet varför..)  Så jagbehöver inte höra era försvarstal. Detta är min blogg med mina åsikter och just nu är jag arg!

Godnatt!

Inga kommentarer: