torsdag 5 maj 2011

Tuff vecka! Men den kommer sluta fint!

Det har varit en tuff vecka, jag är slutkörd! Men tack vare underbara människor omkring mig så har jag hittat styrkan igen! Dagen har varit bättre för Cajsa, jag har kunnat trösta vid magsmärtorna och de har ej hållit i sig lika länge nu som tur är och magen har kommit igång igen!
Idag hade vi besök av Lindha, Henkes kusins fru, hon förstår precis vad jag menar utan att jag behöver förklara allt i detalj och är jätteskön att prata med! TACK LINDHA! Kände att hon förstod mig och hur jag mår bara genom att se på mig, det är skönt med sådana människor! Hon har själv 2 fina barn och vet alla känslor jag känner efter dessa dagar som tagit mkt energi. Barn blir sjuka men då det händer är det inte roligt speciellt inte första gången, jag har aldrig känt sådan panik som då jag sprang in på akuten med Cajsa igår...

Just nu ligger Henrik och Cajsa i sovrummet och snarkar i kapp. Ingen av dem mår så jättebra så jag försöker pyssla om dem så gott det går, jag hoppas de båda mår bättre i morgon.

Vi har varit inomhus hela dagen men haft besök här hemma istället eftersom Cajsa inte varit helt pigg. Maria och hennes William, Marina och Liam kom förbi på en impulsfika i eftermiddags, sådant är så mysigt! Jag tycker om då man bara kan gå hem till varandra och sätta sig bara så där och ta allt som det är, så borde det alltid vara! Avslappnat till tusen, lika så med Lindhas besök, sådant mår jag bra av!

I helgen ska världens sötaste pojk, familjens lillprins döpas och jag har fått den stora äran att vara gudmor, jag känner mig hedrad glad och upprymd över det! =))
Detta dop + att jag har min lilla familj samlad gör mig så lycklig! Nu kan det bara bli bättre och veckan kommer sluta mycket finare än vad den började =)

Om 20min är lyxfällan slut och klockan är då 22:00, då ska jag krypa ner mellan min dotter och min man och somna riktigt gott! Det är livskvalité <3

Inga kommentarer: