torsdag 5 maj 2011

Älskade barn!

Dessa bilder tog vi idag då Cajsa satt på golvet helt själv i korta stunder <3
Det har varit en jobbig dag då snuttan inte mått bra och vi varit på akuten, men nu är läget stabilt och hon sover sött i sin säng.
Själv har jag svårt att varva ner efter allt som hänt denna dag men jag ska snart försöka sova. Ett mammahjärta kan verkligen brista då ens barn inte mår bra!
Annars har dagen bjudit på röntgen av min skolios för att se hur graviditeten påverkats, skönt att få det kollat! Nu väntar vi bara på svar... Cajsas gammelmormor har varit med oss idag, guld värt att hon ställde upp så det gick att genomföra TACK <3 Och detsamma till Cajsas farfar som var med oss till akuten ikväll.

Nähe om man skulle försöka få lite sömn iaf... Nu längtar jag efter att ha min lilla familj samlad och bara mysa och ha det lugnt och skönt! Mitt magsår har vaknat igen =(

Nattinatt!

2 kommentarer:

Mysan sa...

Nej men usch då. Hoppas allt är bra med lilla Cajsa. Att uppsöka sjukhus med sitt barn är aldrig kul :(
Massa kramar

Madeleine sa...

Ja nu börjar det bli bättre, magen krånglade så hon skrek för full hals i 2 timmar, inge hjälpte, man känner sig så hjälplös! Usch.. Men idag har vi tagit glädjeskutt vid varje fis och laddad blöja! Så idag har det bara varit lite gnäll, tur att panodil finns!
Kram vännen min <3