onsdag 11 maj 2011

Glad, nedstämd, -irriterad...

Idag har jag kännt alla känslor man bara kan känna tror jag... Jag har känt mig glad, lätt, lycklig, stressad, irriterad och sedan ledsen för att sedan avsluta dagen med ett samtal från Maria och bli glad igen, blev helt fnittrigt på slutet, så med de härliga bubblorna i magen ska jag krypa ner i sängen!

Idag har varit första dagen på länge då jag och Cajsa haft det helt oplanerat och det njööööt jag av till fullo! Efter hennes lunchmål förvandlade vi hennes vagn till en sittvagn och gav oss ut på promenad, fick ett infall och ringde Berta och Lennart och vi gick dit och hälsade på! Jättemysigt =)

Sen skulle de vidare till Bertas väninna så vi fortsatte vår promenix hem till Marina och Liam, dit kom Esa, Staffan och Norton på besök också så det blev lite lek i gymmet, barnen är så otroligt söta ihop! =)

Sen blev det promenix hem (Ja jag har gått mkt idag!) Då stod svärmor vid dörren och kom in för att gosa med Cajsa lite innan det var dags att sova för henne. Så denna dag har gått i ett!
Imorgon blir det att åka in till stan med Marina, Liam, Maria och William, ska bli roligt!

Anledningen till all känslostorm vill jag ej gå in på, men ibland behöver man helt enkelt gå igenom sådant också, frustration har varit nyckelordet.

Ush näe börjar jag fundera igen så dör skrattfjärilarna jag nyss hade i magen så nu lägger jag ner skrivandet och kryper ner i sängen så kanske jag får somna glad! Det som är skönt är att i morgon är en ny dag iaf! Men dagen i det stora hela har varit hellyckad, det är ju det som räknas =)

Inga kommentarer: