onsdag 4 maj 2011

Lite mer 100...

Gick och lade mig tidigare än vanligt igår och känner mig redan lite bättre! =)

Kan inte förstå att jag ej har vett att gå och lägga mig i tid när jag har ett barn som sover hela nätterna.. De mammor som ej kan det måste tycka jag är bra dum... Och det är jag.. Men vad ska man göra då de råder stor brist på egentid? Jag är ju en människa som är van vid att ha lite sådan emellanåt men det är ju så mkt socialt man vill styra med nu tillsammans med Cajsa och vi har ju jättekul! Men jag hinner inte med den där viktiga egentiden... Skulle nog behöva en hel dag ensam hemma i pyjamasen utan telefoner och kanske till och med dator... El näe.. Telefon iaf ;)

Phu.. Denna förmiddag blir lugn fram till 12-13 tiden iaf, sen kommer min mormor och jag tror jag ska bjuda henne på lunch för sen ska hon passa Cajsa medan jag ska röntga ryggen.

Undrar om inte nattens skönhetssömn trots att jag fortfarande är trött har bidragit till att ja faktiskt vill äta frukost?! Jag tycker det kurrar i magen för första gången på flera dagar! Ja, nästan en hel vecka! Bäst att passa på och äta =)

Inga kommentarer: