onsdag 25 maj 2011

Carolina Wallin Perez Utan Dina Andetag Live Nyhetsmorgon 2010



Började lyssna på denna låt och nedstämdheten som knackat på den senaste timmen dunsade ner rejält... Då jag lyssnar på denna underbara låt kan jag inte annat än att känna allt som jag annars kan stuva undan... Det är både på gott och ont... Ja ikväll är det huvudbry och stök i min skalleknopp... Men det ska man ha det med ibland...
Den ger mig också mkt positiv energi samtidigt eftersom vi spelade den på vårt bröllop <3

Det har varit otroligt bra dag/dagar! I Måndags var det en mysdag ed promenad med Ina, Liam, Maria och Felix och besök av Karro Bella och Molly på kvällen. Igår var det öppna förskolan och idag har vi varit på stan då svärmor invigde sitt apotek på lilla torget, samt haft en mysig välbehövlig eftermiddag med min mamma! <3

I morgon blir det stan igen då vi ska på möte med föräldragruppen, då passar vi på att ta en lunch med svärmor innan =)
På Fredag kommer Henke äntligen hem igen! I helgen är det så mkt jag vill åka på, det är både bluesfestival i m-ås och marknad i stan... Blir väl att vara kvar i stan men jag hoppas kunna mingla lite på marknaden iaf, det är på den man brukar känna att sommaren är på intåg =)

Nähe.. Nu blir det att lyssna lite mer på denna underbara låt, tänka lite till och bara njuta av den, sen ska jag sooova!

Inga kommentarer: