söndag 30 oktober 2011

Var är alla? + partyyyy!

Nu för tiden kan de nära vännerna, -de man verkligen umgås med räknas på en hand, blir lite ledsen att man "tappat" så många, alltså de är ju fortfarande mina vänner men vi umgås ju inte längre och det känns tråkigt att de ej får se mer av Cajsas utveckling och uppväxt... Men men alla har sitt, så är det ju... Men jag önskar Cajsa fick lära känna dem lite mer och träffa vissa av dem oftare bara så hon vet vilka de är...

Helgen har iaf varit toppen! Nadia och jag var på 28+! Första gången jag var ute sen möhippan! Dock blev det näst intill utan alkohol då smärtan utan värktabletterna blev för stark så jag fick byta vinet mot dem istället, tråkigt men vad gör man, det var ju dansa jag ville ut för och det går ju inte utan värktabletterna... =(
Men dansa gjorde vi! Var riktigt roligt att göra sig i ordning och fin för att gå ut och skaka rumpa i några timmar! Kommer jag kunna leva på ett tag nu =)´Även att jag måste säga att det här med 28+ inte riktigt är min grej då musiken är för pensionärer men men lite rnb fick jag iaf och det tog jag tillvara på! ;)

Min mamma var här hos Cajsa, vi sov ihop alla tre i dubbelsängen sen och Cajsa var rejält förvånad då hon vaknade och hade både mamma och mormor bredvid sig! Var oslagbart att se!! =)
Ett stort tack till min fina mor som gjorde detta för mig <3

Henke jobbar denna helg, är mkt jobb för hans del nu stackarn, saknar honom något enormt! Denna Lördag är grymt ensam och tråkig, jag har diskat all disk som stod i diskmaskinen då den valde att strejka.. Så det ska jag ringa om på Måndag... Bor man som vi gör och allt är nytt ska det fasen hålla längre än ett år!

Jaja dags att sova, jag har inte ens haft tvn på denna kväll och chipsen och ostbågarna jag köpte är orörda, jag var ej sugen... Kanske för att jag är så taggad av min nya figur som jag fick fina komplimanger för igår, jag har lyckats gå ner utan något kämpande, det har bara hänt och jag stormtrivs faktiskt! Det är en härlig känsla att strl 27 i jeans är stort! Jag är ju knappast i farosonen vad det gäller viktminskningen då jag har en hel del kvar innan jag kan kallas mager, men jag känner att jag tappat några kilo nu and i love it! + att jag fixat håret så igår gott folk kände jag mig, trots min puckelrygg, riktigt jäkla snygg! -go känsla!! ;)



Ska hålla kvar i det känslan och krypa ner i sängen nu =)

Nattinatt!

Inga kommentarer: