onsdag 28 juli 2010

Lite av inredningen i vårt sovrum...

Här kommer lite bilder på vårt sovrum, eller ja iaf fönsterna i vårt sovrum. Jag shoppade inredning igår tillsammans med mamma då vi var i Kalmar och då hittade jag dessa tre små krukor + två små söta vaser och skålar i samma serie. Jag har letat efter något i just detta skimmer i lite gammaldags stil men inte kunnat sätta fingret på vad jag ville ha förrän jag såg de här! Så nu är jag supernöjd! =)
Tyvärr kunde jag inte ha uppfällda rullgardiner pga av att den härliga solen är framme men ni får föreställa er skog och halvfärdiga hus ;)

Shoppingdagen igår var jättehärlig!! Tyvärr måste jag erkänna att värken jag haft tidigare blivit tre gånger starkare... Jag försökte verkligen stå emot den men svetten började rinna och kramperna i ryggen blev bara värre och värre, det slutade med att jag motvilligt fick ge efter för dem och sitta i bilen medan mamma och syster Malin gick in i den sista affären.
Då jag "besegras" av värken blir jag förbannad.. Jag kan inte  rå på det, jag kan inte styra över det men jag blir vansinnig och ledsen inombords, detta är mitt liv, JAG bestämmer, inte den jävla skoliosen!! Usch...
Men men jag får väl försöka lära mig att kompromissa med den... Men det är verkligen inte lätt dagar som denna tex då vi ska på Grease i Kalmar ikväll, jag mamma och systrarna mina, föreställningen är utomhus och inga direkta sittplatser vad vi vet, detta innebär att jag borde ligga ner hela dagen för att orka med kvällen men samtidigt behöver jag stryka och städa för golven börjar bli äckligt skitiga... Jag kommer inte kunna låta bli att göra det... Men jag borde försöka göra det snabbt så jag hinner vila timmarna innan vi ska iväg... BORDE iaf... Suck.. Jag gör jag aldrig det jag BORDE... Men men vi får se om förståndet vinner denna gång...

1 kommentar:

Madeleine J sa...

Mysigt med nya grejer