torsdag 29 juli 2010

En härlig dag!!

Denna söta randiga tiger fick jag i present av Nadia idag då hon kom på besök! Eller egntligen är det ju bebis som fick den ;) Tack Nadia!!!
Inte nog med att jag fick present, hon körde mig både till Mcdonken då jag hade insulinkänning + Maxi så jag kunde veckohandla + + att on bar in allt åt mig! Vad säger man till sådana vänner??!! TACK SNÄLLA SÖTA GUMMAN!!!
Om hon bara visste hur glad dessa handlingar gjorde mig! Insulinkänningarna har verkligen kommit tätt idag och jag hade inte kunnat lämna hemmet utan henne! <3

Innan Nadia kom på besök städade jag, vilket var väldigt välbehövligt! Jag hann inte allt för jag fick oväntat besök av Henkes kusinbarn Emmy och hennes vän Ellen vilka jag mycket hellre satte mig och pratade med istället för att städa! De kom precis i rättan tid då det viktigaste var gjort och jag hade insulinkänning för att kroppen skrek efter mat och vila! Och jag blev själaglad! Hoppas de kommer på lite droppinbesök fler gånger, sådant gillas och förgyller mina dagar! =)

Nadia och jag var även och besökte Jenny och Kim i deras hus! Det händer mycket där borta från dag till dag! De jobbar på så bra och gör mycket själva! Härligt att se =)

I morgon kommer äntligen Henke hem! Har varit tomma dagar utan honom! Jag har svårt att komma i säng i tid utan honom också.. Ikväll har jag även upptäckt att grannen, den enda jag har inflyttad inte är hemma över natten... Önskar att jag inte gjort den upptäckten för jag har dem gärna hemma nu då det är mörkt och sovadags och jag är ensam hemma i detta hus...=/


En sak är säker, jag ska krama mängder på Henke då han kommer hem!!  Att han jobbar borta gör att man är nykär så gott som varje fredag! -Man måste ju fokusera på fördelarna .. Hihi ;)

Nu ska jag ta med denna tiger in i sängen och krama den till jag somnar.. =)

Nattinatt!

Inga kommentarer: