lördag 26 juni 2010

Frukost på sängen!

Idag vaknade jag av en massa pussar och frågan om frukost på sängen, vilket jag också fick! UNDERBART!!  Tack älskling! =))
Men Henriks tolkning av att jag önskade jordgubbar med mjölk var lite rolig.... Någon som förstår vad jag menade? Eller hade ni tolkat som Henrik?? Hahahaha! 
Denna soliga midsommardag ska vi till Barnens Hus i Göteborg! Dit har jag längtat sen Mysan visade detta barnpalats för mig då jag var på besök hos henne! Idag ska shoppas tror jag allt ;))
Förresten så fyller bebis i magen 4 månader idag! Tiden går verkligen fort! Snart halvtid! 

Kram på er!

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Åh grattis till 4 månader :-) Tiden går verkligen fort!

Vilken lyx med frukost på sängen!

Hoppas det blev massa rolig shopping!

Ha en fin vecka!
Kram!