måndag 7 juni 2010

2a bilden!


2a bilden på vår älskling tagen idag i vecka 13 :) sötare varelse har mitt öga aldrig skådat! Allt såg bra ut och en stor sten lättade från mitt bröst! Livlig bebis har vi oxå! Full aktivitet i magen! :) glädjetårarna över att se vårt lilla mirakel hade inget stopp! Men jag försöker lita på att mitt liv faktiskt kan gå bra nu, att det är dags för Henrik och mig att få uppleva lyckan vi förtjänar. Om vårt barn får må bra ska jag aldrig önska mig mer. Det är bara det som betyder något! Ska försöka släppa oron nu, för som Henrik säger: Han har starka gener. ;) nu ska jag krypa ner och pussa honom där han sover, i natt ska han åka mot bua igen.

6 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Så fint! Ååh det är helt fantastiskt!
Skönt att allt såg bra ut!

Vilken bebislycka! :-)

Ha en fin tisdag!
Kram!

Madeleine sa...

Tack Lina! Ja nu kan jag börja koppla av lite =)
Hoppas du också har en fin dag! Kram på dig!

My sa...

Vilken härlig bild. Man ser ju den vinkande handen på den oxå :D
Älsklingen har lovat att vi ska åka till andra affärer nästa vecka och kika efter det jag behöver :D

Jenny sa...

Härligt att höra Madde!

Massa kram!

Esa sa...

Härligt!! Det är ett sånt stort ögonblick när man får se ens lilla liv där inne imagen, så jag förstår tårarna..(och du kanske kan förstå mina i lördags ;-) ) Skönt att höra att allt va bra <3 Tack för allt i lördags, ni gjorde dagen lite bättre =) Hälsa. Kramar i massor!!!!

Madeleine sa...

Jenny, Tack! Ja det känns så skönt nu! Man bara grinar av lättnad, lycka och ja man grinar iofs för allt.. =))
Mysan, ja visst är h*n söt som vinkar till sina föräldrar hihi ;)
Bra att Daniel följer med di och ordnar allt, han är en klippa! =)

Esa, jag förstår dig fullt och fast! Den dikten du skulle ha läst hade inte jag klarat av att läsa högt för massa folk heller! Den var för vacker!
Rama in den och sätt upp den i Nortons rum <3
Det var e sagolik dag i Lördags! Väldigt vacker namngivning!

Kramar till er <3