söndag 23 maj 2010

Snigel...

Snigel.. Det är jag det.. tycker synd om alla mina läsare då jag är så dålig på att uppdatera! FÖRLÅT ännu en gång!
Men det händer så mycket nu...! Förra veckan var vi hos Mysan och hennes familj i Sthlm! Henke skulle på sin kusins svensexa så jag tog ju så klart chansen att träffa Mysan och få några underbara dagar hos henne, Måns och Daniel!
Helgen var som balsam för själen! Jag fick även gå på mitt första Skansenbesök! Jag bara njöööt! =)
Bortskämd med avslagen pepsimax (ja jag älskar ju det..) och mängder av god mat! De kan verkligen konsten att ta hand om en gäst! Jag vill dit snart igen!! :D

Snart ska de få ett tillskott i sin lilla familj också! Bara en månad kvar!!! Wiiieee vad jag längtar!!! Har sett busungen flytta runt i sin mammas mage och det var det underbaraste jag sett och känt!! =)

Annars har min gångna vecka bestått av läkarbesök, städning och saknad efter Henrik.. Han hade så mycket att göra i helgen att han fick jobba över och kommer inte hem förrän på Torsdag!
Men men den som väntar på något gott... Längtar efter att krama honom!!! Så det ska jag göra massor av på Torsdag kväll!

Inga kommentarer: