måndag 18 juni 2012

Här är jag!


Det vackraste som finns <3


Vi lever! Usch, man kanske ej ska ha blogg då man ej uppdaterar?! Förlåt! Men jag har  verkligen inte vetat vad jag ska skriva. Jag vill ej vara den som är negativ eller gnäller men då jag nu kämpar med blod svett och tårar för vår underbara flickas skull så innebär det mkt smärta för min kropp, dock överväger självklart kärleken och jag försöker, och jag ser det positiva i tillvaron <3

Är väl rädd att tjejer med skolios ska läsa och bli avskräckta av det de får veta om jag är ärlig rakt upp och ner och skriver precis hur min kropp mår, jag vill inte förstöra någons dröm.
Min själ har aldrig varit lyckligare men kroppen lider, det gör den, och det går varken att dölja el blunda för längre...

Men man ska inte låta det negativa styra ens liv, så jag väljer att ha fokus på vår Cajsa <3 Man är skyldig att ta tillvara på livet man lever så det är det jag gör! Ska försöka få igång bloggandet på min iphone om det nu går, så jag kan höra av mig lite mer :)

Kram på er <3


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej=) jag förstår inte riktigt ditt inlägg. Jag är mia, tror jag mailat dig för länge sedan. jag har också skolios. Vill så gärna skaffa barn..men är rädd att min kropp inte vill...eller orkar.

söt flicka ni har! så glad för eran skull. ni klarar det, då måste jag också klara det. :) /mia.

Mlundmark87@hotmail.com

Italygirl sa...

Hej! vilken söt dotter!
Jag undrade lite om din skolios, hur det var att vara gravid med skoliosen?
Är något som jag inte lyckas hitte mycket av online måste jag säga.
Är även nyfiken på hur många grader du har och om du opererats?
Förslåt om jag skriver för många frågor, hoppas det är okej.

Kramis