söndag 20 november 2011

Ny känsla...

Jag har för första gången säkert någonsin känt mig lite ensam faktiskt... Henrik har varit tvungen att jobba en hel del helger denna höst och jag har kämpat ensam med Cajsen, absolut inget problem med det, vi klarar oss men socialt har det varit tomt. Visst vi umgås med andra föräldrar och barn och med familj men tyvärr hinner vi inte ses med mina vänner så mkt som jag önskar, alla har ju sitt och liven tar olika vägar, så är det ju, men det känns väldigt tomt =( Och jag hoppas ingen tar illa upp för dessa ord utan de är menade som saknad bara <3

2 av mina vänner har iaf Cajsa lärt känna ordentligt och det är superkul! Jenny och Nadia är hennes bästisar. Igår fick jag inte ens ungen i säng då Nadia var här, det skulle lekas "tittut!" heeeela kvällen och det var ett väldans fnitter ;)

Nästintill 2 timmar tog då nattningen... -Inte fullt så roligt :p



Tänk om 4 dagar fyller min prinsessa 1år!!! Jag kan inte förstå det! I helgen blir det storkalas! <3 Och ikväll har jag satt in Grattis-annons i tidningarna, häftig känsla att göra det för första gången =)

Allt annat rullar på i vanlig lunk, jag saknar energi pga min värk och mina mediciner men livet är för underbart för att hänga läpp för det! Idag behövde jag dock en tröstande kram och då hjälpte syster Malin och hennes Tom oss iväg till mamma och pappa, tuuusen tack för det!!! Där blev det soffan för mig och en massa bus för Cajsa, Lovely!!!

Nu längtar vi bara till Onsdag kväll då Henrik kommer hem! sen kan det inte bli annat än bra =)

Inga kommentarer: