lördag 16 juli 2011

Första IKEA och Ge-kåsbesöket för Cajsa!

Denna vecka har vi varit med pappa Henke då han jobbat i Bua, har varit riktigt uppvilande och skönt för oss alla tre att vara tillsammans. Idag är det Lördag och då Cajsa fått sin gröt runt halv 11-11 ska vi bege oss hemåt!

Denna vecka har vi tre varit på Ikea för första gången tillsammans, sen har jag och Cajsa varit i Ullared och gått på Ge-Kås tillsammans med Farfar (som vi åkte med) och med mormor morfar och moster Malin som mötte upp hemifrån. Det var lite för mkt folk för oss men vi var där innan ca 2 timmar innan vi fick nog. Då satte sig jag och Cajsa utanför kassorna tillsammans med morfar, bytte blöja och gav Cajsen mat som vi fick värma i securitavakternas lunchrum, -det är inte alla som fått bakom kulisserna på Ge-kås ;)

Cajsa utvecklas i en rasande fart! Nu är det inte mammamaaaaa utan mamma hon säger =))

På Ge-kås hittade jag jättefina kläder till henne, fanns dock inte så mkt som jag önskat men fina mjuka jeans, så där lekvänliga som jag vill ha dem! Så det var bra! Sen hitta jag en "Hello Kitty"-tröja i rött och vitt, äntligen en Hello Kitty i RÖTT och vitt, jag tycker de rosa ser så mesigt ut om man jämför, rött och vitt är fräschare på min lilla cooling! =)



Älskar klassiska färger på både leksaker och kläder till henne. Kanske för att de starka färgerna påminner om min egen barndom? =) Jag vet inte, men fint tycker jag det är, man blir glad =)

Inga kommentarer: