söndag 12 juni 2011

Helgen som gått

Nu har helgen gått och det har varit tomt utan Henrik hemma men vi tog en heldag hemma hos Cajsas mormor och morfar, det var skönt för både henne och mig! Där hemma kan jag vara som jag vill, sova när jag vill och bara "försvinna" och slappna av för en stund, och det var precis vad jag gjorde! Kädes underbart! Först sov jag middag med Cajsa, hon vakna efter ca 40min då hämta mamma henne sen sov jag vidare i 30min till ;)
Sedan blev det promenad på ca en timme för att sedan ta en liten lur på soffan medan Cajsa sov igen, sköööönt! =)

Vi lagade mat och åt jordgubbar till vi nästan sprack av mättnad!
Årets första röda gubbe för mig! MUMS!

Vi var inte hemma förrän sent på kvällen, ingen stress någonstans utan bara var, så är det riktigt gutt! <3

Idag har moster Malin och lekfarbror Tom varit här! Cajsen satt och åt gröt då de kom och hon tittade upp och sken som en sol då de kom in i köket! Det var härligt att se =)

Jag Cajsa och moster Malin myser på täcket framför tvn, avslappnat och skönt har det varit! =)

En överlycklig Cajsa som älskar då moster Malin och hennes Tom kommer på besök för då är det lek och bus för hela slanten! =)

 Mor och dotter, ja vad ska man säga, vad skulle jag göra utan henne?! Älskade unge!!!

Det fotot får avsluta detta inlägg! Vi har by the way inte bara latat oss idag, vi har gått en rejäl långrunda också! Så det så ;)

Pappa Henrik har varit i Ge-kås och shoppat leksaker till Cajsen också! Ska bli dubbelkul att få hem honom på Fredag kväll! Hoppas Cajsa är vaken då! =))

Nu ska jag försöka sova! Bye!

Inga kommentarer: