tisdag 6 april 2010

Ledin!!


Innan jag skriver något annat så måste jag dela med mig av detta! Mamma och jag hade en mor- och dotterkväll för 2 lördagar sedan! Hon bjöd mig på ledins spelning i kalmarsalen och den var över all förväntan! Första timmen var han ensam på scenen och spelade lugna låtar med bara gitarren, mysigt mellansnack om livet och det var en del tårar som föll, sedan blev det uptempo och kompositionen av spelningen var perfekt! Stämningen var total!! Efteråt köpte mamma en cd och vi fick både den och våra biljetter signerade + bytte några ord med stjärnan själv! :) det var en perfekt kväll! Tack mamma!! :)

2 kommentarer:

Vanja G sa...

:) Hade det funnits en "gillaknapp" så hade jag klickat på den!

Madeleine sa...

Haha tack, ja det borde det finnas även på bloggen tycker jag ;) Men tack för kommentaren =)